mandag 30. april 2018

Pixie Powder-kort med mørk bakgrunn

Jeg liker godt Cosmic Shimmer Pixie Powder og synes de gir utrolig kreative og fine bakgrunner. Denne gangen hadde jeg lyst til å teste litt mørje bakgrunner for å se hva slags effekt det gav. Begge kortene er laget med bakgrunn med Cosmic Shimmer Pixie Powder i fargen Firework burst.

På dette kortet har jeg farget et ark med Cosmic Shimmer Pixie Powder i fargen Sun Yellow også, og stanset ut sommerfuglen og teksten. Sommerfuglen er en Sizzix-die. Teksten er en die fra Papirdesign


Dette kortet er et mini-kort og jeg har valgt å pyntet det enkelt og i litt mørke farger. Bak blomsten har jeg pyntet med glittertråder fra Kort og Godt.


Produkter fra Cosmic Shimmer og Sizzix distribueres i Norge via Global Hobby og Kunst.

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin