tirsdag 16. januar 2018

Topp 10 for 2017


For 9.året på rad titter jeg tilbake på året som har gått og plukker ut mine Topp 10-kreativiteter. I år må jeg innrømme at jeg nesten glemte bort hele listen, så den kommer litt senere enn vanlig i år. Rekkefølgen på listen under er tilfeldig. 

Mine tidligere Topp 10-lister finner du her

1- Kosebamsen
Denne LOen koste jeg meg skikkelig med å lage. Det er gøy å lege seg litt med bakgrunner og jeg liker kritt-effekten som denne malingen gir.

2 - Tegavepose
I fjor sluttet en veldig trivelig og god kollega og jeg lagde denne gaven til henne som et takk for godt samarbeid. Jeg synes fargene ble så fine og en ekstra hyggelig ting å gi bort.


3 - Kreativ klæsjing
Dette er kanskje ikke akkurat et mesterverk av en LO, men den var starten på det som ble en helt ny tid for meg med å tørre å leke meg mer med farger, tenikker og ikke minstr ulikt blekk. Det er utrolig moro og det er også noe av grunnen til at jeg har blitt litt ekstra glad i denne LOen.

4 - Fabulous
Her er også en LO hvor jeg har lekt meg med bakgrunnen og jeg synes effektene er så stilige. Jeg liker godt det at man enkelt kan mixe mellom svake og sterke farger.

5 - LO med Art Crayons-bakgrunn
Her er ennå en LO med en morsom bakgrunn. Det er så gøy å mixe farger sammen på denne måten og jeg elsker at resultatet aldri blir likt eller helt som man hadde sett for seg.


6 - Gaveboks og votter
Denne må bare med på listen min, siden den kombinerer begge mine hobbyer. Jeg har nemlig fått strikkedilla og det å gi bort votter var ekstra hyggelig når de kunne legges i en dekorert boks.


7 - Julekort
Dette julekortet synes jeg ble så koselig, med både flott motiv og også glitrende effekter. Jeg lager ikke så mange julekort lenger, men det er veldig koselig når jeg først gjør det.


8 - Gaveboks
Det er virkelig koselig med gavebokser og denne her synes jeg ble både enkel, dekorativ og søt.

9 - Juleeske
Ennå en eske, men det jeg liker ekstra godt med denne er at esken er gjenbruk, og at det i tillegg blir en hyggelig gave. 


10 - Barnehagebildet
Dette er en LO jeg ble veldig glad i både på grunn av fargene, men også på grunn av selve pyntingen. Den er leken og søt på en gang synes jeg.


Ingen kommentarer:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin