mandag 10. juli 2017

Takkegaver til barnehage

Det er alltid litt rart når barnehagebarna blir store og skal begynne på skolen. Da min kollega sin sønn skulle slutte i barnehagen, fikk jeg æren av å lage takkegavene hun skulle gi til barnehagen.

Jeg har laget to ulike varianter: en gavepose og matchende kort og en notatbok og matchende kort. Hver sett har blitt ekstra personlig siden det er påført navn på mottakeren.

På alt jeg har laget har jeg brukt mønsterark fra Studiolight og Papirdesign.

Her er gaveposene og kortene. Teksten er stempler fra Papirdesign som jeg har stemplet på tavlefolie.

Denne leveres til Papirdesign sin utfordring med tema favoritter: http://papirdesign.blogspot.no/2017/07/sommerutfordringen.html
Jeg er så glad i disse te-stemplene og synes de passer så godt til gaveposer! I tillegg er arkene også favorittark!



Her er nærbilde av et par av settene.


Her er settene med notatbøker og kort. Motivene på bøkene er klippeark fra Studiolight.

Teksten på selve motivet er et et stempel fra Kort og Godt. Stjernene er stanset ut av glitter mosegummi.

Her er nærbilde av et par av settene.




Produkter fra Studiolight, gliter mosegummi og tavlefolie distribueres i Norge via Global Hobby og Kunst.

3 kommentarer:

Renate sa...

Disse var ordentlig fine! Garantert stas både å gi og få :)
Takk for at du deltar hos Papirdesigns sommerutfordring!
Hilsen DT- Renate

Ida Kristin sa...

Så fine! :)

Cathrine Sandvik sa...

Nydelige gaver! Disse blir nok satt stor pris på :-) Tusen takk for at du er med på Papirdesigns sommerutfordring. Kreativ klem fra DT- Cathrine.

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin