torsdag 30. juni 2016

Nyfødt

Det er koselig å mimre litt ved å scrappe nyfødt-bilder, så jeg hadde lyst til å lage en litt babysøt LO med et av de gamle bildene av min sønn.

På LOen har jeg brukt sirkel-chipboard fra Wycinanka, charms/metallpynt fra Din Fantasin og Marabu-mousse fra Global Hobby og Kunst. Moussen er farget i matchende farge ved å blande hvit mousse og blått blekk. De små krystallene jeg har pyntet med inni blomstene er også fra Din Fantasi. Tittelen på LOen er stanset ut av en alfabet-die fra Kort og Godt.





Chipboarden er farget med lys blå Glimmer Mist.





Produkter fra Marabu forhandles i Norge gjennom Global Hobby og Kunst.

HER kan du finne din nærmeste forhandler.


1 kommentar:

Anne-Eddie sa...

Kjempefin LO med nydelige effekter!
Har vært innom deg i dag og "lånt" noen freebies. Takk ! Linket tilbake til deg. Restene av de gamle jeg hadde var falmet og stygge, så nå har jeg fornyet beholdningen !

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin