onsdag 19. mars 2014

Ultralyd

Denne LOen er laget for Team Scrapping på scrapping.no, den kan også sees her.

Jeg har laget en LO med papir og en button-pynt fra Papirdesign. Arkene er fra den nye papirserien som heter "Forventning". Jeg har scrappet et av bildene fra ultralyden vår. 

Rammen jeg har brukt som pynt er fra Wycinanka.

Jeg har pyntet med en button fra Papirdesign.

Kakeservietten er også fra Papirdesign.

Jeg har skrevet litt tekst for hånd fra selve opplevelsen det var med ultralyd.

Jeg har pyntet med utstansede border av en Memory Box-die fra Scrapsmart.


4 kommentarer:

Linda sa...

Nydelig LO. Koselig å ha ul bildene I album :)

Tone K. sa...

Så herlig LO Kristin !!! :)
Jeg visste ikke at du var gravid en gang jeg....så moro !! Gratulerer så mye ! Nå har du termin ?

klem

Marianne/skorpionen sa...

Nydelig Kristin!
Og igjen, gratulerer så utrolig masse! Blir nesten litt rørt av å tenke på dette jeg!
Klem

Kokosbollerina sa...

Det var en nydelig LO, og gratulerer med den lille på vei! :)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin