mandag 5. august 2013

Bursdagskort

Dette kortet er laget for Team Scrapping på scrapping.no, det kan også sees her.

Jeg har laget et skikkelig vintageinspirert bursdagskort med papirer og pynt fra Papirdesign og motiv fra Digital Paper by Janet. Arket jeg har brukt heter Sweet Dessert.


Gratulasjonsteksten er en chipboard fra Papirdesign. Jeg har limt den fast oppå en utstanset sirkel fra Spellbinder.

Stjernene er chipboards fra Papirdesign.

Blomstene er fra Papirdesign.

Lykten er en chipboard fra Dusty Attic. Motivet er printet ut. Jeg har deretter brent kantene på det med en lighter for å få skikkelig gammel og røff effekt.

Her er det digitalet arket fra Digital Paper by Janet jeg har brukt.


1 kommentar:

Janne sa...

Nydelig kort Kristin♥

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin