mandag 29. juli 2013

Prima ballerina

Denne LOen er laget for Team Scrapping på scrapping.no, den kan også sees her.

Jeg har laget en LO med utgangspunkt i lekre produkter fra Papirdesign. Jeg har brukt bl.a ark, blonde, stjerner, hjerte, blomster og halvperler. Bakgrunnsarket heter "På rad og rekke". Det lys rosa prikkete arket heter "Rosa pioner".

Jeg har pyntet med chipboard-stjerner fra Papirdesign. Jeg har brukt en liten fil langs kantene på stjernene for å gi de en ekstra effekt.


Hjertet og rosene er også fra Papirdesign.

Den elegante perleswirlen er fra Papirdesign. Jeg har klippet den opp litt og festet noen deler her og der.

Bokstavene er fra Prima. De minste bokstavene har jeg farget lilla med Copic-tusj. Blonden under bokstavene er fra Papirdesign.

Kantene på den rosa kartongen er stanset ut med Martha Stewart-puncher.


LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin