torsdag 7. mars 2013

Tag

Jeg lager ikke så altfor mange tags, men når jeg først kommer i gang er det utrolig moro. På denne tagen har jeg lekt meg litt med sverting, fler lag osv. Motivet og teksten er fra Digital Paper by Janet (etsy-butikk).


Jeg har lagt flere lag med svertet papir oppå hverandre. Oppå der igjen la jeg et tykt lag med matt Gel Medium. Jeg stemplet deretter med et lekkert vintagestempel fra La Blanche. Påførte litt brun stempelsverte på det før jeg stemplet. Jeg lot dette tørke og resultatet ser du under her. Man får et tøft klokkemønster.

Kaffesølstemplet har jeg selv designet, og det selges hos Kreativ Hobby.

Motivet og teksten er klippet ut og limt fast. Vingene på barnet har fått litt glitterlim på seg. Blonden nederst er farget litt brun.



1 kommentar:

Anne-Eddie sa...

Flott tag!! Kjekt at du forteller fremgangsmåten! Klem fra Anne-Eddie :)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin