mandag 7. januar 2013

Stort januarsalg

Januar er den store tilbuds-og salgsmåneden, og hva er vel ikke morsommere enn å kunne skaffe seg masse lekre saker til nedsatte priser. Jeg lar meg iallfall friste gang på gang...

Kreativ Hobby har nå stort januarsalg på massevis av deres stempler, kan virkelig anbefale å ta en titt i nettbutikken. Klikk på bildet under her og du kommer rett inn på butikkens hjemmeside.


Jeg har mange favorittstempler hos Kreativ Hobby, men trekker her frem noen av de stemplene jeg bruker masse og som virkelig er må-ha for meg. Alle stemplene er nå på tilbud! Du kan klikke på bildet for å komme rett til nettbutikken.








2 kommentarer:

Aquarell sa...

Har vært en liten tur innom det salget, ja...
Klikka hjem de tre øverste stemplene + en hel haug med andre... :)

LindaSS sa...

Råstilig Kristin.. D

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin