tirsdag 30. oktober 2012

Juletags


Denne artikkelen er laget for "De kreative" på scrapping.no, den kan også leses her.

Jeg har laget et par gammeldagse juletags, som kan egne seg like godt til pakkelapper som til små julekort.

På denne tagsen har jeg brukt lekkert julemotiv fra Artwolf og lekker Memory Box-die fra Scrapsmart.


På toppen av tagen har jeg limt fast et lite bilde fra Artwolf, samt knytt en sløyfe gjennom hullet på toppen.

Den lekre sirkelen rundt er stanset ut av en die og sprayet med Pearfect Pearls-spray i kobberfarge.

Selve tagen er embosset med en embossing-folder fra Tim Holtz. Jeg har filt litt langs de opphøyde områdene for å gi det mer effekt. Bildet er printet ut, klippet ut og limt fast.

På denne tagen har jeg også brukt et motiv fra Artwolf. Jeg har klippet det ut og limt det fast oppå den utstansede ovalen. Ovalen er stanset ut av en Spellbinder-die.


Kantene langs ovalen har fått litt glitterlim på seg for å gi det hele mer effekt.







Ingen kommentarer:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin