tirsdag 11. september 2012

Champagne

Denne LOen er laget for "De kreative" på scrapping.no, den kan også sees her.

Unique Hobby har utrolig lekre laserkuttet papirpynt i alle mulig fasonger og mønstre. Jeg har falt pladask for disse produktene, og spesielt de lekre die cutsene som egner seg som rammer til bilder. Jeg har på denne LOen brukt en swirl-cut bak bildet. I tillegg har jeg brukt noen små-cuts på hver kant av mønsterarket. LOen er i Lettersize-format.


Swirl-cuten har jeg lagt bak bildet, den passet helt perfekt til størrelsen jeg hadde skrevet ut bilde i.


På hjørnene har jeg limt fast to små-cuts slik at de danner en fin liten kant på hver ende.


Jeg har pyntet med osteklut og tekst som omhandler champagne.


Bokstavene er fra Prima.


Ingen kommentarer:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin