torsdag 12. juli 2012

Jeg beundrer Filharmonica

Jeg har laget meg en egen liten "hederspris" som jeg deler ut når jeg kommer over noe på en blogg som virkelig fortjener det. Min lille "hederspris" har jeg kalt for "Jeg beundrer" og det følger med en egen liten banner som bloggen pyntes med.

Jeg har denne gangen valgt meg ut et fantastisk nydelig kort som Filharmonica har laget. Kortet er utrolig vakkert i både stil, farger og pynt. Jeg elsker ting som er laget i akkurat denne stilen, det blir så delikat og nydelig. Jeg er skikkelig imponert over den helt perfekte pyntingen på dette kortet, de utrolig lekre detaljene og ikke minst den nydelige slitte effekten. Når det er sagt, så har Filharmonica haugevis av andre lekre ting i sin blogg også, så jeg anbefaler virkelig alle å ta en titt i den!

Så, Filharmonica, denne lille utmerkelsen jeg har laget meg, er til deg denne gangen! Jeg vil takke for all fantastisk inspirasjon du gir meg, jeg beundrer deg virkelig!

Denne banneren kan du ta med deg i bloggen din dersom du har lyst. Det er et lite bevis på at jeg virkelig beundrer deg!

2 kommentarer:

Filharmonica sa...

gosh... jeg blir helt rørt jeg Kristin! Tusen, tusen takk for den hyggelige omtalen, det varmer virkelig :-)) Tar selvsagt i mot banneren og poster den i bloggen min. Stor klem til deg!

Cornelia sa...

Vilken fin gest av dej! Vacker liten banner har du gjort och jag säger som Hannemor, jag beundrar också Filharmonica. En sån duktig kreativ tjej!

Och du gör ju också massor av underbart vackra saker! Kikade in här och tittade på din altrade boxar och burkar... jisses, så mycket fint det fanns!!!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin