onsdag 27. juni 2012

Uglekort

Dette kortet er laget for "De kreative" på scrapping.no, artikkelen kan også sees her.

Jeg har laget et lite posekort med uglemotiv. Uglen og diesene jeg har brukt på dette kortet er fra Leane Creatief. Stemplet av uglen er et clear stamp.


Uglen er stemplet og deretter fargelagt med Copics. Jeg har klippet det ut og limt det fast med pop up Glue Dots slik at det står litt opp fra selve bakgrunnen. Swirl-sirkelen bak er stanset ut med en die fra Leane Creatief.

Gjerdet og gresset er også stanset ut med en die fra Leane Creatief. Jeg har stanset den ut i brun og grønn, klippet ut gressdelen fra den ene og limt den fast oppå den brune utstansingen. Begge deler er farget med Copics langs kantene for å gi det mer effekt.


Jeg har pyntet med ulike blomster og halvperler. Under blomstene har jeg limt fast utstansede blader fra Leane Creatief. Den lille sirkelen er en egenlaget pebble.


Inni kortet har jeg laget en enkel tag. På toppen av tagen har jeg stiftet fast en bån-bit.


På baksiden har jeg kun dekorert med mønsterark.



Ingen kommentarer:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin