onsdag 20. juni 2012

Posekort

Dette posekortet er laget for "De kreative" på scrapping.no, artikkelen kan også leses her.

Jeg har laget en vintagepreget posekort. På kortet har jeg brukt digitale elementer fra Digital by Janet og annet utstyr fra Scrapsmart. Utsyret fra Scrapsmart som jeg har brukt er papir fra Prima, krystaller fra Prima og en die fra Memory Box.

Jeg har limt fast papir på forsiden og baksiden. Baksiden er kun svertet langs kantene og ”pyntet” med mitt eget laget av-stempel.

Tagen inni kortet er pyntet med de samme papirene fra Prima.

Digital by Janet har fantastiske digitale bilder som passer til det aller, aller meste. Jeg elsker disse flotte bildene, som er av en skikkelig god kvalitet. På dette kortet har jeg brukt et vintage-bilde, samt noen ramme-elementer som jeg har limt fast bak bildet.

De dråpeformede krystallene er fra Prima og fås kjøpt hos Scrapsmart. Jeg har festet de sammen med noen krystallperler jeg hadde liggende. I tillegg har jeg pyntet med ulike blomster og halvperler/krystaller.

Nederst på kortet har jeg stanset ut en bord med en die fra Memory Box. Diesen er egentlig veldig vinterpreget, men passer ypperlig til andre ting også når man stanser den ut i passende farger. Jeg har i tillegg gitt den en hinne med glitterlim.


2 kommentarer:

Aquarell sa...

Nydelig posekort, veldig fine og sarte farger du har brukt. :)

Cathrine sa...

Lekkert posekort:)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin