onsdag 4. april 2012

Cuba

Denne LOen er laget til Scrap That Color for april på scrapping.no, og Anonyme Scrapperes utfordring #42 hvor man skal la seg inspirere av et bilde (frist 9.april). Jeg har latt meg inspirere av fargene i bildet.


Bildet er av ei dame som er fotografert i Havana på Cuba.

Jeg har staset ut scallop-kanten med en Martha Stewart-punch og deretter tegnet rundt med sort tusj for å få kontrast.

Den grønne kanten er stanset ut med en Matha Steart-punch. Jeg har farget papiret knallgrønt med en av sprayene fra Dykusions.

Båndene er knytt fast i en bit hvit bølgepapp.

Har splættet med diverse Glimmer Mist-farger. De grønne er fra en Dylusion-spray.

Prikkene rundt arket er tegnet med Copic-tusj.

Husene er stanset ut med en die fra Tim Holtz.


1 kommentar:

Merete/Scrappeguri sa...

Oi,oi denne LO`en var virkelig herlig! Her kan jeg se lenge etter fine detaljer, og fargene er helt supre -og du har jo fått med alle i inspirasjonsbilde.. Likte så godt hvordan du har brukt husene(TimH.-hmm...flott tips å ta med seg.) Takk for at du deltar inne hos AS!
Merete

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin